Op 4 oktober is Working Progression, in het kader van een studieopdracht, bezocht door een viertal studenten psychologie. Doel van het bezoek van de studenten was om een beeld te krijgen van de werkzaamheden binnen Working Progression en de visie binnen de organisatie, om dit uiteindelijk in verslagvorm te verwerken. Uiteraard werken we hier graag aan mee.
Als vanzelfsprekend is de tijd genomen om duidelijk inzicht te geven in de methodiek die Working Progression hanteert. Kern van het gesprek was de persoonlijkheidspsychologie die aan de basis staat, middels een presentatie is getoond wat je er allemaal mee kan. In deze methodiek gaan we in op de kern van de mens, deze staat centraal. Natuurlijk is dit de grondslag, andere methodieken hebben ook de revue gepasseerd. Want alleen dan ontstaat er het op maat behandelen in combinatie met effectiviteit.
Maar niet alleen in methodiek wordt de klant centraal gezet, ook in de benadering van de klant staat deze centraal. Niet iedereen heeft immers een grote hoeveelheid vrije dagen en er ontstaat waardering vanuit de klant als dit wordt begrepen. En die waardering kan voor een betere band zorgen en hiermee een betere samenwerking om tot een oplossing te komen.
Niet alleen de studenten geven aan veel plezier te hebben beleefd aan het gesprek, ook vanuit Working Progression was het een leuke ervaring. Uiteindelijk heeft het gespreksverslag veel vragen bij de docenten doen opwerpen, vragen die vooral nieuwsgierig van aard zijn geweest. Ere wie ere toekomt, deze groep studenten heeft het bijzonder goed gedaan. De 9,5 die ze hebben gekregen is een mooi resultaat voor hun eigen harde werken. Working Progression kan alleen maar trots zijn hier een bijdrage aan te mogen hebben geleverd.